2096

2096 ord trodde jag att jag hade skrivit idag men så kom jag på att ca 275 ord kopierade jag från något jag skrivit tidigare. Suck. Men de var i alla fall inte inräknade i de andra 20.000 så...
 
I vilket fall som helst tror jag inte att jag kommer ha några problem att skriva 2000 ord om dagen på mina fyra lediga timmar. Under de lugna stunderna på jobbet kan jag fundera ut saker att skriva om osv. osv.
 
Det slog mig förut att det är helt onödigt och bara förlamande att vara rädd för att jag ska få slut på idéer - för det tror jag inte att jag kommer få! Det finns hur mycket som helst att skriva, oändligt mycket, och om det är något jag har så är det fantasi.
 
Men det betyder inte att det inte är svårt, jobbigt och pisstråkigt mellan varven. Hm.
 
Jag tror att det viktigaste är att göra något man känner sig duktig på, något som man mår bra av att vara bra på! Om det så är ens yrke, hobby eller vad som helst........
 
Det absolut bästa sättet att få energi, förutom att själv göra något, är att bli inspirerad av någon som är grym på det den gör. Jag får en hundraprocentig boost på noll och inga sekunder bara jag får en glimt av en duktig person som lyckats med något, vad det än må vara.
 
Just det. Mitt paket från H&M stor kvar i bilen. Suck...
 
Godnatt!
 
 
Allmänt | |
Upp