Alltid besviken

Minns banne mig inte när jag började skriva. Synd. Eller alltså - jag orkar inte kolla upp det, jag bryr mig inte tillräckligt mycket. Men! Jag skulle vilja påstå att jag nästan skrivit 20.000 ord på lite mer än en vecka.
20.000 ord på mindre än två veckor.
Det betyder att det exempelvis skulle kunna ta ca 10 veckor att skriva en bok på ca 100.000 ord. 
(Om jag inte räknar fel igen som när jag häromdagen räknade på hur mycket jag skulle ha tjänat på om jag köpt aktier, 80 kr styck, för 80.000 och fick det till 640.000 istället för... 80.000 - hahahaha! Dumhuvvve!!).
 
Och det är nu jag vill skjuta mig själv i huvudet. Alternativt slå något hårt i huvudet. Alternativt skrika i en kudde tills jag får ont i halsen. Alternativt bara gnälla lite om det.........................................
FATTA!!!! Hur galen det gör mig att jag varit ledig i säkert sammanlagt, totalt, FEM FUCKING MÅNADER.(sammanlagt sedan hösten 2015) DET ÄR 20 VECKOR! UNDER DEN TIDEN HADE JAG KUNNAT SKRIVA TVÅ; TVÅ; TVÅ; TVÅ!!!!! BÖCKER!!!!!!
 
Nu förstår jag att det inte är så enkelt. Uppenbarligen. FÖR JAG HATAR ATT SKRIVA. Det är enkelt att skriva här för jag skriver bara vad jag känner för men att faktiskt i detalj beskriva både det ena och det andra och tänka så hjärnan knakar, fan, det är inte så jävla roligt.
Sitter obekvämt gör jag också. Jag har suttit i sänge, vid skrivbordet och nu i min fåtölj (farmor och farfars snurrfåtölj<333333) och det är lika obekvämt överallt.
 
Ska lugna mig lite men. Jag blir bara så trött och så sur för det här är så tråkigt.
Jag överdriver lite men, ibland blir jag bara trött på mig själv. Väldigt, väldigt trött. 
Men egentligen är allt jättebra så det är inga problem!!!!!!
 
Allt känns bara så tråkigt, liksom. Samma saker dag ut och dag in, år ut och år in. Kan det inte bara hända något?!?! Kan jag sluta oroa mig för saker som inte ens har hänt?!?!?!
 
 
 
Allmänt | |
Upp