liability

Tror jag skiter i allt nu och går och lägger mig. Skitdag.
Om jag går upp så tidigt som möjligt imorgon kan jag hinna skriva mer imorgon. Ostört. Ska satsa på det. Behöver mocka och motionera ponnyn så det kanske försvinner 2-3 timmar men det kan nog gå bra.
Klockan är ändå halv tio nu så om jag somnar så fort som möjligt blir det nog bra.
Jag jagade i fatt katten, nere i skogen, som jagade en annan katt så nu är han inne i alla fall. Skönt. Tokiga djur. Tokiga värld. Tokiga jag blir tokig för mindre!
Gjorde en milkshake förut som blev jätteäcklig så den hällde jag ut. Gjorde en halv liter kopp té istället. Åt några baconchips som var jättegoda och som jag hade kunnat äta från första början istället för att gå runt och gnälla i en halvtimma över att mamma glömt köpa farinsocker vilket jag redan visste... Eh.
 
Ponnyns tänder ska kollas imorgon och det är delvis det som gör mig på dåligt humör om jag ska vara ärlig. Det är ångestframkallande för mig. Vet ej varför. Kanske för att jag har en förmåga att säga JA! för att pleasa andra människor och för att jag är en idiot.... Ångrade mig så klart i vanlig ordning men är för mesig för att säga ifrån. Försökte visserligen en gång, men det argumentet höll inte.... xD 
 
Därför hatar jag mig själv och mitt liv lite extra idag. Stubinen var kort om man säger så. Och stubinen brann över flera gånger idag. Nej usch. Kan jag bara sluta oroa mig över onödiga saker tack.
Godnatt.
 
 
Allmänt | |
Upp