MÅNDAG MORGON

Ahh, så härligt. Vaknade helt död imorse, gick till slut upp några minuter senare än sent tack vare att det satt en fet spindel i taket. Släppte ut hästarna och.... det var helt tyst! Annandag påsk. Det ligger något sågverk eller liknande i skogen en bit härifrån som dånar alla dagar utom söndagar. Det dånar inte mer än att man tror att det är värsta trafiken på vägarna, tills man kommer fram till den stora vägen och det kommer en bil i minuten...
I alla fall. Söndag-mornar är de bästa för då är det som mest tyst och lugnt ute. Tack för det röda dag!
 
Jag är lite tillfälligt förkyld men det var inte detta jag tänkte skriva herregud ---
Kom precis på att i och med att jag hatar grupparbeten, seminarium etc. så är det något jag måste se som en läxa! Det är ren och skär träning. Vilket jag borde insett lite tidigare men... Det är en jättebra utmaning och något som gör att man kan bli bättre för varje gång. Varje nytt grupparbete kan man prova nya sätt. Osv. Träna på att speak up osv. Vara och prata på olika sätt osv. 
Det är ett mycket bättre synsätt. Sånt man måste klara av bara, bli bättre på för att lyckas i framtiden.
Dock måste jag dessutom lära mig att inte ta andra människor på för stort allvar. Jag måste ta på mig skygglapparna en aning. 
 
Min hy har blivit bättre igen på tal om ingenting alls. Fast det verkar ju lite konstigt med tanke på hur mycket godis jag ätit de senaste dagarna. Hm. Alltså min skräck är ju att avstå från massa goda saker helt i onödan haha. Men å andra sidan levde jag ju på socker, choklad, vitt mjöl och coca cola under ett antal år förut så jag har nog fått i mig min beskärda del. I donno. SKIT SAMMA.
 
Solen skiner och jag tänkte försöka få med mig min ponny ut i skogen. Det kan gå precis hur som helst. 
 
En sista sak bara. Jag är så orolig för att allt vatten ska ta slut hahah :( Men det regnar ju så sällan nu för tiden. Det blev nästan ingen snö i år osv. Osv. osv. Det känns lite skönt att vi åtminstone bor ganska lågt och har ån här bakom men ändå. MEN NEJ. Måste sluta tänka katastroftankar haha. Herregud. PMS deluxe här eller. Nu ska jag gå ut!
 
 
Allmänt | |
Upp