nässlig morgon

Eh. Ja. 
1. Jag är dödstrött 2. Jag vaknade med två kliande nässelutslag på mitt smalben :(
Fattar inte varför?! Våren... pollen... antagligen, men ändå.
 
Tur i oturen har min mamma ett eget litet apotek mot kliande utslag från förra året och till slut lyckades jag hitta en medicin mot just nässelutslag och klåda så det var ju bra. Höll på att ge upp för jag visste inte riktigt vad som var vad, mamma jobbar och jag orkade inte googla på allt...
 
Hoppas på att få gjort en massa tråkiga saker idag i alla fall men just nu är jag bara för trött och snorig...
 
Det sjuka med nässelutslagen är att jag ALDRIG fått det förrän jag såg på Fat, sick and nearly dead där han som gör dokumentären hade den kroniska varianten och åt medicin mot det. Hur knäppt är det inte det?!
 
 
Allmänt | |
Upp