Skriv, skriv, skriv!

Har nu liiiite mindre än två veckor på mig att implementera och etablera en ny vana i mitt liv, hahaha, innan jag börjar jobba igen. Fy. Det går framåt, jag skriver liiiiite varje dag istället för ingenting alls. Men jag måste lägga på ett kol. Så att säga.
 
Har liiiiite ångest inför en sak imorgon vilket är lika onödigt som vanligt. Why oh why? Bekymra dig dig inte över bekymmerna förrän bekymmerna bekymrar dig!
 
Har även liiiiite ångest inför hösten. 1. Tänk om jag inte kommer in. 2. Bara tanken på att behöva plugga och aldrig riktigt vara ledig eller kunna slappna av....................... blä.
 
Hm. Tog en järntablett förut i hopp om att få lite mer energi men det verkar inte hjälpa speciellt mycket. Åt pommes och kyckling till lunch. Kyckling och dallassallad till frukost... och snart Kycklingsallad till middag hahahaha. En jävla massa kyckling två dagar i rad. Det är så gott tyvärr. Usch. Fast det är vidrigt hur snabbt de stackars liven växer (vad fan innehåller deras mat egentligen?!) och hur de sedan slaktas...... uuuuusch. Men bryr jag mig mer än så?! Inte direkt. Jag tycker det är förjävligt men äter det utan större problem... Alltså...
 
Kan inte riktigt vinna över mig själv idag. Jag kämpar lite för mycket tror jag, på fel sätt. Vill fel saker, för mycket, på fel sätt. En dag idag då jag absolut inte kan vara tacksam för någonting utan är bara besviken på allt elände. Hehe, kan det vara hormonerna som spökar?
 
Ska försöka avsluta dagen lite bättre och mer produktivt än hittills. Det värsta av allt är förmodligen att jag känner att det finns för lite tid och jag har för mycket att göra - men ändå känns det bättre/lättare att inte göra något alls och bara låta tiden gå än att effektivt beta igenom och göra allt utan att gnälla och känna efter? Jag blir så fruktansvärt trött på mig själv. Jag vill vara någon annan. Jag vill vara en effektiv, smart och framgångsrika person!!!!! 
 
Tack och hej.
 
 
 
Allmänt | |
Upp