dålig planering

Insåg nu att jag kanske skulle ha planerat lite bättre vad jag skulle göra efter att ha tagit en powernap till Mulan i soffan... För nu har tiden bara gått och jag har inte gjort något alls typ?
 
För två dagar sedan var jag redan uppe i mitt skrivmål men det betyder ju inte att jag bara ska strunta i det nu.... Men nu är det bara en dag kvar............ På den här veckan, imorgon alltså.
 
Det jag kan lära mig av denna misslyckade vecka är att planera. Jag måste hela tiden tänka vad jag ska göra näst och det kan låta löjligt men jag måste inse en gång för alla att jag inte gör någonting automatiskt (jo vissa saker.... som att skrolla eller trycka i mig onyttig "mat"). Om jag ska få någonting vettigt gjort måste jag hela tiden tänka klockslag och ha tidsperspektiv på allting.
 
Nu kom nog mamma hem så jag kan beklaga mig lite för henne samt fortsätta se på Mulan som faktiskt är riktigt rolig (draken i alla fall).
 
 
Allmänt | |
Upp