mad world

Måste. Sluta. Skrolla.
 
 
Jag blir på riktigt förstörd av allt skrollande. Så. Nu gjorde jag ett sista skroll. Hoppas jag.....
Nej men jag ska verkligen försöka sluta. Försöka, försöka, försöka. Det gick ganska bra sist, men så fort jag börjar skrolla är det kört.
 
Nå väl.
 
Nu ska jag och min förstörda hjärna nog somna till någon serie på Netflix.. för att glömma verkligheten lite och alla dumheter.
 
Förstår inte hur fort mitt liv gick utför alltså?! På bara några dagar. Måste komma igång med promenader och jogging igen, imorgon, så jag inte förlorar den lilla kondition jag byggt upp. Har tyvärr en jättegod ramslök-baugette att äta upp men man får ju ta och ge lite liksom... Hehe.
Usch. Är så opepp på mitt egna liv för tillfället... Måste ändra inställning snarast, som sagt!!!!!
 
 
 
Allmänt | |
Upp