mätt på mina egna ord

Jösses vad jag har fått äta upp mina egna ord idag.
Kära nån.
 
Klockan är snart sex och jag har inte skrivit ett ord höll jag på att säga, jo några stycken, men inte alls många.
 
Jag förlorar lätt koncentrationen, och fokus. Då vill jag bara distrahera mig med annat.
 
Ska äta spaghetti och köttfärsås nu <3333333 Och äta chokladbollar till efterrätt <333333333 Efter det kan jag förhoppningsvis börja skriva och göra det resten av kvällen, men vi får se. Det kanske inte blir något alls. 
 
Allt blev bara så dumt och konstigt igår. Ärligt talat känner jag inte för att gå utanför huset, ensam, alls. Jag vet att det är löjligt men jag vill liksom inte, även fast jag känner att jag gärna skulle ut och springa eller åtminstone gå några kilometer för att rensa huvudet.... Det finns så mycket konstiga människor och man vet aldrig vem man kan lita på.
 
Mvh Överkänslig.
 
 
Allmänt | |
Upp