oförberedd

Det är så typiskt för jag hade verkligen ställt in mig på att jobba nu och få ihop allt - men nu verkar det inte bli något? Fattar ingenting. Dessutom har jag blivit akut lat och slö. Skulle helst bara sova hela dagen, se på en film och äta godis typ.
 
Men nu gjorde jag en kompromiss och la mig i sängen; jag ska absolut inte sova (inte än i alla fall...) utan fortsätta skriva. Det bästa vore om jag bara kunde skriva klart allt så fort som möjligt. 30.000 ord tog tre veckor - kanske totalt 15 dagar varav fem timmar... totalt 75 timmar? Näe.... Skit samma!
Min poäng är att om jag bara är lite mer effektiv skulle det gå snabbare - så klart.
 
Problemet är att jag är osäker på hela grejen. Om det blir bra, i så fall hur pass bra, om någon ens vill publicera skiten och i så fall; alla problem det kommer innebära osv. osv. Att misslyckas är det lätta - för då är det över. Skulle man mot all förmodan lyckas så innebär det en ännu större påfrestning. Det är ju det... Jag är mer rädd för att lyckas än att misslyckas.
 
Bah. Har i alla fall ridit så tekniskt sätt har jag i alla fall 10 effektiva timmar på mig att skriva idag :PPPPPPPPP
 
Känner mig så tom och trött bara. Jag känner absolut ingenting och inte ens på något visst sätt. Tidigare har det oftast varit negativt när jag känner mig såhär nollställd men nu är det bara... ingenting som sagt. 
 
Happ. Så kan det gå. Färdig-gnällt för den här gången. Nu ska jag in i min fantasivärld haha........... Så jävla tråkigt. Alltså jag tycker verkligen att det är tråkigt, så för min del - om jag misslyckas så vore det bara bra för då vet jag att jag inte behöver slösa tid på det här i alla fall........ Finns massa andra tråkiga saker man kan göra!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp