proppmätt av mina egna ord

Blir less på mig själv och min översittarattityd hahahaha. Jag är en riktigt besserwisser.........
 
Har inte fått mycket gjort idag för jag känner mig som en urvriden trasa. Åt lunch redan vid halv elva eller något sådant. Ingen ordning på någonting.
 
Hm.
 
Känner verkligen inte för att göra någonting alls. Har inga drömmar längre - ingenting. Det känns bara allmänt tomt, på ett helt nytt sätt - har jag gått och blivit normal?!?!
Skämt åsido.
 
Ska försöka sätta lite fart nu; städa lite, motionera ponnyn, duscha och tvätta håret och ta på mig lite trevligare men mysiga kläder.
 
Kan tycka att jag borde få mycket gjort nu när jag är ledig igen (varfööööööör i hela världen jobbade jag enbart den varmaste och soligaste veckan på hela våren?!?!??! Seriöst, tror jag smäller av.) men det är som att jag har någon sorts spärr eller gräns. Haha.
 
Ok. Ska sluta gnälla nu. Är bara så satans helt och hållet trött.
 
 
 
Allmänt | |
Upp