smart

Gud vad smart jag är ibland.
Kom på en sak jag kom på för 3-4 veckor sedan! Om hur man ska tänka! Det är ju revolutionerande!
 
Man ska tänka jag är en person som.... *saker man vill göra och hur man vill vara*. Då blir det som en självuppfyllande profetia. 
 
Jag undrade ju hur jag kan vara så lat när jag är medveten om att jag är det - om jag är medveten om att jag är lat; varför gör jag ingenting åt det? Jo för att jag samtidigt hela tiden intalar mig själv att jag är en lat person.
 
 
Jag är i alla fall så pass lättpåverkad att om jag bara tänker jag är jättepigg och energisk två-tre gånger så känner jag mig genast mycket piggare!
Så jävla smidigt.
Nu ska jag städa, pigg och glad! För jag är en person som städar snabbt och lätt utan några bekymmer bara sådär..... :D
 
 
hahaha.
 
 
Allmänt | |
Upp