stalkar mig själv

Sådär. Ångesten har lagt sig. Jag ligger över mitt skrivmål. Jag är ledig imorgon också taco lov;-) Kanske inte når upp till mina ekonomiska mål om det inte blir så mycket jobb den här månaden men jag lär ju inte flytta hemifrån ändå på femtio år så vad spelar det för roll.
 
Var ute och gick förut med mami och poni, i kvällssolen. Mötte inte en enda konstig människa. Taco lov igen. Det var bara allmänt trevligt förutom att jag var extremt törstig.
 
Nu har jag druckit kaffe, ätit en chokladboll och skrivit en otroligt bra del. Börjar få lite ordning på början i alla fall. Har bara ca en tredje eller en fjärdedel kvar....... Hjälp!
 
Eftersom jag rent ordmässigt är i fas och inte direkt vet vad jag ska skriva härnäst och faktiskt känner mig ganska trött ska jag nog gå och lägga mig och sova... Satsa på att skriva ordentligt hela dagen imorgon och stänga av det där förbannade internetet. Har seriöst skrollat bort hela dagen. Skroll, skroll, skroll.
 
Ångesten har lagt sig i alla fall! Woho! Får se hur det blir imorgon när jag är ensam hemma men jag ska som sagt bara skriva så det ska nog gå bra. Ingenting mer lär ju hända så... Får se om jag vågar mig ner till ån men det är klart jag gör..... Om jag vill.
 
En sak jag stör mig på är att jag inte kan hitta en spökhistoria jag skrev i gymnasiet. Jag gjorde en ansträngning i engelskaklassen och fick mvg på min lilla novell om en kille på ett tåg. Men jag minns inte för allt i världen vad den handlade om!!! Jag vill verkligen veta. Det var något "läskigt" i den men jag har ingen aning om vad. Det som dock faktiskt är läskigt var en otroligt läskig kille på ett tåg jag mötte ett antal gånger *förr i tiden*... Hehe. Nå väl. Det spelar ingen roll, är bara nyfiken på vad jag själv skriver om. För grejen är att jag inte riktigt vet eller minns vad jag skriver om. Jag skulle inte kunna urskilja det jag skrivit från någon annan, om jag inte minns att det faktiskt är jag som skrivit det. :PPPP
 
Ok nu är jag övertrött. Ciao!
 
 
Allmänt | |
Upp