typischkt

Den värsta ångesten har släppt kroppen men nu sitter det i huvudet istället. Jag började skrolla och kunde inte sluta. Nu mår jag bara illa.
Klarar inte av alla intryck, alla åsikter, alla händelser..... All idioti.
 
Försöker mig på en ny metod att känna. Det är okej. Känslorna kommer och känslorna går.... om en stund om jag har tur.
 
Det känns inget bra. Det känns inte som någon rolig dag bara. Jag sov inte många timmar i natt så det gör mig väl lite extra konstig.
 
Min plan är att byta om till lite mer ordentliga kläder, gå ner och äta pommes frites (haha), kanske se ett Modern Family-avsnitt medan jag äter, sätta mig och skriva ordentligt, åka och handla och lämna brev på posten, fortsätta skriva, kanske lite yogaövningar, skriva lite till, se på Biggest Loser och sova. 
 
Jag vill verkligen bara glömma allt som hände igår men det är svårt. Jag är ju så jävla känslig. Och nu är jag dessutom jättetrött. Kanske ska ta en liten powernap efter att jag har ätit, innan jag börjar skriva.....
 
 
 
Allmänt | |
Upp