söndag

Fy, två söndagar i rad.... :(
Det kändes vekrligen som att det var söndag igår, till 99.9999%....
 
Jag gjorde precis ett misstag igen. Samma gamla misstag men besvikelsen är ändå lika svår att hantera,
Fördelen nu är att jag faktiskt inom en snar framtid ska börja leva och klara mig själv och inte vara beroende av andra. Det är väl ändå frihet om något - även om det innebar en massa ansvar och andra betungande saker. Men ändå, fri.
 
Jag ville bara ha lite pepp och stöd inför två smått obekväma samtal jag hade bestämt att ringa imorgon men istället blev jag bara ännu mer osäker. Det är så typiskt att när man väl försöker så...
Äh, det är väl bara att ringa och göra det bästa av situationen. Går det så går det, får jag ett oväntat svar så fine. Då vet jag. Går allt åt helvete så gör det - men jag måste göra mitt bästa för att det inte ska göra det.
 
Usch och fy och blä.
 
 
Allmänt | |
Upp