100% missnöjd

Eftersom jag inte har pluggat någonting, ärligt talat, de senaste dagarna har jag haft mycket tid att tänka (och slösa bort...).
 
Det tar verkligen emot att skriva det... men jag är så fruktansvärt missnöjd med allt och extra missnöjd blir jag med tanke på att detta är en tanke och känsla i klarhet. Ingenting som kommer från något pms-träsk eller depressionsmörker utan det är helt enkelt ett krasst konstaterande.
Vet inte riktigt vad jag känner inför denna insikt heller. Det är ett fakta.
 
För att skriva i klarspråk är jag missnöjd över att inte ha gjort något. Jag har inte ens haft roligt, liksom. Det är en sak att känna att ha gjort massa saker men "fel" saker. Jag har dock inte gjort någonting. Vilket iofs var mitt "mål" så... mission accomplished.
 
Den sista droppen som fick min missnöjdsbägare att rinna över var insikten om vilken jävla insyn det lär vara i lägenheten jag dessutom inte ens ännu har skrivit kontrakt på. För två veckors sedan skulle jag få kontraktet inom några dagar?! Okej....?
Jag har i vanlig ordning inbillat mig massa optimistiska saker som inte riktigt verkar stämma överens med verkligheten. Å andra sidan... kan jag väl ta lite insyn för att slippa trehundrafemtio andra irritationsmoment.
 
Jaja.
Allmänt | |
Upp