16 november

Jag är inne i en period igen då jag plötsligt inte vill vara ensam utan verkligen vill umgås med andra och till och med ha roligt.
 
Men dimman utanför passar mitt liv perfekt.
 
Sanningen är den att jag är väldigt ful och tråkig. OCH DET ÄR TRÅKIGT! Att vara tråkig!
 
Gud.
 
Vad ska jag ta mig till???????????????????? 
Och ja, jag har försökt... 
 
Hm.
 
Hade ett seminarium idag, då jag hamnade med en perfekt människa. Så klart, inte perfekt-perfekt men Oh G, det var en härlig, positiv och energisk människa. Hm. Det var en trevlig omväxling, det enda roliga som har hänt mig den här hösten/året/senaste fem åren. Att en sådan person blir tvingad att sitta i samma rum som mig i 45 minuter, haha.
 
Och just det, jag får självklart inget CSN heller. Det fattas ett enda poäng. Herregud.
Allmänt | |
Upp