7 november

Bläääää!
 
Usch, fy och blä vad less jag redan är på allting. Det här är sååå segt och utdraget. Inte för att jag är ensam om det - men det känns verkligen som om jag är dunderförkyld, höst/vinter-deprimerad, otursförföljd samt PMS-erad. Allt i ett! Härligt!
 
Min hy är katastrofal på alla tänkbara ställen fastän jag ätit relativt bra den senaste tiden + jag har ett exem mellan två fingrar som icke vill försvinna trots att jag smörjer och smörjer (men dessvärre måste jag ju tvätta händerna i tid och otid (efter toalettbesök och stallbesök och kattklappande) vilket torkar ut det gång på gång)...
 
Hm. Dessutom klämde jag min tumme i bildörren idag hux flux så pass mycket att det gick hål och började blöda. Fast det gjorde inte ens speciellt ont? Så jag gick där ovetandes om mina blodiga fingrar från parkeringen till skolan... På tal om parkering fick jag en plats både igår och idag vilket jag är mycket tacksam över.
 
Hur som helst har jag lite smått panik över precis allt för jag känner inte för att göra någonting! Alltså jag vill bara gräva ner mig någonstans eller jag vet inte vad och då kommer det värsta - dödsångesten. Det finns ingenting som botar den. Det blir väldigt komplicerat............. Visst jag kan ju förtränga den och försöka tänka på annat men...
 
Blä.
 
Känner också, som vanligt, att jag aldrig någonsin kommer få ett jobb vilket också är en ganska tråkig känsla. Det är tråkigt och dessutom sant eftersom jag inte orkar anstränga mig. Jag bryr mig inte. Jag vill inte jobba. Bla, bla, bla. Det verkar så tråkigt allting bara? Får redan massiv ångest bara av grupparbeten och sådana hemskheter i skolan... som nästa vecka då jag seriöst överväger att skjuta mig själv i benet för att slippa undan.
 
Det enda jag tycker är roligt är att äta McDonalds hahahaha. Vad är det för fel på mig?
Jag gillar att typ storhandla och äta på McDonalds, det är mina glädjeämnen i livet. Seriöst...
 
Jahapp. 
 
Lider bara av den där allt är tråkigt och det spelar ingen roll vad jag gör-känslan just nu. Uppenbarligen. Läser en extrakurs i matte som är sinnessjukt svinsvår och både föreläsningarna idag var så fruktansvärt tråkiga och märkliga och det absolut värsta jag vet är när de ställer frågor rakt ut som INGEN svarar på. Så awkward. Man ba WHAT'S THE POINT OF DISS?!!!
 
Eh. Det går över. Är dock på riktigt lite orolig över att min chokladmjölk nästan är slut, det räcker inte till en hel kopp imorgon.... :( Deppigt värre. Hm. Irriterande.
 
För att avsluta med något positivt sken solen både igår och idag och ska tydligen göra det imorgon också?! Mysigt med frostiga mornar... Imorgon är jag hemma hela dagen dessutom <33333
 
Woho. Tacohej.
Allmänt | |
Upp