Fyra år

De fyra senaste dagarna känns som fyra år och jag vet inte vad jag ska göra eller ta vägen.
Så. Jag lyckades skapa mig en trygg grupp. Härligt? Nej, för vi framstår med största sannolikhet som 1. Att vi känt varandra sen tidigare 2. Osociala 3. Dryga 4. Tråkiga.
För mig passar det i alla fall mycket bra så... det var det här alternativet eller att vara ensam.
 
Har haft konstant fysisk ångest/nervositet men känner mig samtidigt helt tom och speedad.
 
Ska verkligen försöka fokusera på rätt saker nu men det är mycket som är svårt. Dock väldigt, väldigt intressant tack och lov och det känns verkligen rätt på många sätt och vis - till den grad att jag inte ens behöver ifrågasätta eller ens egentligen har tänkt tanken "om?".
 
Nu ska jag lyssna på och somna till Ajahn Brahm... min enda lilla räddning och vägvisare ;)
 
 
 
Allmänt | |
Upp