minus noll

Har alltså sällan mått såhär dåligt... känns det som. Vad fort man glömmer!
 
Äh. Jag vet inte. Vet bara att jag känner mig som en utsketen apa som gått vilse i ett avlopp...
 
OBS! osammanhängande smörja pga. fullständigt bombad:
 
Jag hatar precis allt. Jag är så jävla sur, otrevlig och tråkig. På ett sinnessjukt sätt. För att göra allt ännu värre fick jag en ny besatthet som jag nu måste börja avveckla eftersom det är en återvändsgränd och ett riktigt mindfuck. Måste gå min egen väg. Skita i vad andra gör.
Framför allt måste jag ... alltså jag glömmer av alla ord jag tänker på... men avveckla mitt beroende av Twitter. Jag skäms över att jag idag inte ens smygkollade Twitter på jobbet. Gång på gång stod jag bara, och satt, och skrollade rätt upp och ner hej och hå. Så onödigt. Mitt arbete blev inte lidande men alltså... att lyssna på poddar och skrolla Twitter samtidigt som man jobbar...
Därför ska jag försöka att inte lyssna på någonting förutom om jag måste göra något enformigt en längre stund och inte har något att tänka på. Det ska vara min backup så jag inte dör av tristess. Absolut inget Twitter.
På måndag ska jag vara ensam hehe. Först sa jag det som ett skämt, för jag trodde att jag inte skulle vara ensam, men det var inget skämt. Gud så skönt... Tre veckor kvar varav tre ensamma, självständiga dagar... yay!
 
Jag vet att jag kommer längta tillbaka så mycket efter denna simpla, trist tillvaro men just nu längtar jag så mycket efter något annat. Satt idag och började nästan gråta det sista och ba herregud ta mig härifrån. Men jag löste det. Och började inte gråta.
 
Att gråta och kräkas är typ min nya grej. Kräket ligger nära till hand känns det som. Känns som att jag skulle kunna kräkas på befallning, höll jag på att säga... Gråten lika så. Skulle kunna gråta åt vad som helst, när som helst - ibland. Inte just nu. Men när jag minst anar det så vill jag bara gråta en skvätt.
 
NÅ VÄL! 
 
Det var det. Jag mår piss, är kräkig och gråtig. Hatar allt och alla. Allra mest mig själv.
 
Var faktiskt ute på en kvällspromenad förut och det var alldeles ljummet och massa feta moln. Regnade en liten skvätt alldeles nyss. Borde egentligen duscha men jag ska försöka gå upp tidigt imorgonbitti istället och göra det då - efter att jag har cyklat!!! Hm. 90% chans att jag går upp 06.06 och inte hinner göra varken eller. Men jag har förberett både frukost och lunch i alla fall så... Imorse glömde jag för andra gången mina knäckebröd vilket innebär att jag bara har haft med mig själva pålägget... Då ville jag också gråta en skvätt imorse när jag kom på det alldeles för sent men som tur var hade jag med mig lite jordgubbar som jag hade tänkt äta till/efter min kycklingsallad till lunch så jag dog inte av svält. Och igår hade jag kyckling och paprika som pålägg vilket gick utmärkt att äta utan knäckebröd. Känns dock som att jag går på värsta dieten men det har jag balanserat upp med stora mängder choklad och kakdeg + pizza idag.
 
 
Allmänt | |
Upp