Ärlighet varar längst

En sak kan man inte beskylla mig för i alla fall; är att jag inte försöker.
För helvete vad jag försöker.
 
Tog mig en powernap förut (bytte från en tråkig film till Modern Family men somnade utan att ens se en halv sekund haha) och nu har jag precis skickat in min sista jobbansökan. Sedan ger jag upp det här med att få fast jobb. Detta är sista chansen. Annars börjar jag plugga till hösten och jag vill inte ens tänka på ångesten som det kommer innebära. Jag fick känna på det lite igår ju...
 
Företaget jag vill jobba på har koppling till min senaste dödsångestattack i alla fall hahahhahaa. På ett positivt sätt, än så länge... Ett ädelt uppdrag för miljön - på pappret om inte annat.
 
Näe. Nu har jag avklarat veckans alla måsten så det var väldigt skönt. Trodde verkligen inte att jag skulle orka skriva någon ansökan idag men det gick relativt smärtfritt, taco lov.
 
Ska nog gå på en kvällsprommis i solnedgången nu... Njuta lite av dagens stackars sol jag icke har uppskattat idag. Den gjorde mig bara på ännu sämre humör haha.
 
Hoppas min katt kommer tillbaka också. Tänk om han var riktigt illa skadad och så tvingade jag ut honom imorse.... men han brukar ju verkligen inte vilja vara inne mer än några timmar så.... hm. Gjort är gjort.
 
Det var det.
Nu har jag gjort mitt. Imorgon blir det nog en lång dag dessvärre, jag kommer nog börja tidigt och sluta sent - men sedan är jag ju ledig i två hela dagar. Och hur mycket jag än gnäller har jag världens bästa och skönaste arbetsuppgifter, taco lov. Det är jag verkligen tacksam för. Det hade kunnat vara väldigt mycket värre än att jag vaknar på fel sida på morgonen.... =)
 
 
 
Allmänt | |
Upp