får panik

Tror jag blir skogstokig snart. På riktigt. Vill bara springa rakt ut, hålla för öronen och skrika.
 
Har haft världens sämsta jävla dag. Det enda positiva var att tiden gick fort.
När jag kom hem tänkte jag äntligen rida - men ponnyn är skitfet, svullen, flåsig och hostig och som grädde på moset är hennes skor nästan helt utslitna ser det ut som. Kul.
 
Nu har pappa trimmat gräs i över en timma, nästan TVÅ. Blir helt jävla tokig av detta olidliga oljud.
 
Är bara så trött och sur på allt.
 
Imorse ville jag inget annat än att vara hemma. Min älskade lille katt kom in alldeles blöt och hade ont lite överallt, så imorse var han inte pigg på att gå ut utan gick och la sig i min säng snart igen. Solen sken. Katten sov. Jag kände inte alls för att jobba... men åkte så klart iväg ändå efter att ha tvingat ut kattstackarn. Kommer sedan fram till jobbet och kommer inte in........ Då tappade jag humöret ganska fort.
 
Nu är jag baaaaaara otroligt trött och hatisk. Har ätit tre rostade mackor, baconchips och druckit gammal påskmust men inte blev jag på bättre humör för det.
 
Jag har trots allt gjort allt jag kunnat för att hålla humöret någorlunda uppe hela dagen men nu orkar jag inte mer. Tror jag ska sätta på en film och sova en stund. 
Var faktiskt så motiverad till att skriva förut men jag kunde ju inte ens höra vad jag själv tänkte........... Allt som gick var att gnälla. Och nu kommer mamma och ska tjata på mig.
 
Bööööhööö.
Allmänt | |
Upp