dödstrött

Tog en tavegyl igår i hopp om att det skulle hjälpa mot de dumma utslagen - men det kan jag inte påstå att det gjorde. Det har visserligen inte blivit värre - förutom tröttheten.
Herregud vad trött jag är. Min hjärna är stendöd. 
Det har varit superfint väder idag och jag har självklart jobbat....... Nu orkar jag inte gå ut - vill inte gå ut. Men jag får panik över att vara tvungen att jobba den enda fina, härliga tiden på året.
 
Har inte varit såhär trött på väldigt länge. Det är som att jag hela tiden är en halv sekund från att somna, från att kroppen bara stänger av. 
 
Det är sååååååååå tråkigt och det är detta jag får panik av. Men vet inte alls vad jag ska göra åt det just nu. 
För att göra allt ännu värre ska jag börja jobba tidigt på söndag, under hela förmiddagen då det ska vara sol.
Skjut mig.
 
Kanske måste sänka kraven helt enkelt. Förväntningarna. Det är bättre att utgå från att allt är dåligt och tråkigt och bli positivt överraskad/inte bli förvånad över att allt är så irriterande.
 
Jag gör fortfarande inget annat än försöker och försöker, misslyckas och misslyckas - blir lika förvånad, förvirrad och irriterad varje gång. 
 
Nä det får nog bli soffan nu och RHOBH + fler mackor. Pallar icke detta något mer.
 
 
Allmänt | |
Upp