fem timmar

Bah. Har gått igenom 67 sidor men nu orkar jag inte mer.
Tänkte förut att det säkert skulle hända något som gjorde att jag inte kunde fullfölja kvällens plan - och det gjorde det nästan. Men det blev bara ett litet avbrott på ca 15 minuter innan jag kunde gå en promenad i kvällssolen med mami och ponny.
 
Nu ska jag bara sova i fem timmar innan det är dags att gå upp igen. Imorgon efter jobbet ska jag bara fortsätta läsa igenom det sista - sedan skicka in det - rida - duscha - ev. se på Biggest Loser och sedan sooooooova! 
 
Det är så tråkigt att jag inte kan komma ifrån känslan av att det är något som fattas men jag har absolut ingen aning om vad. Det är så... medelmåttigt, haha.
 
Annars har jag dessutom hittat ett fast jobb som jag ev. skulle kunna ev. vara kvalificerad för......... Ska nog söka det bara för att... Går det så går det. Vill jag hellre plugga kan jag ju välja att göra det i så fall. Lika bra att ge allt en chans haha. Fast usch ändå.... Ser verkligen inte mycket emot framtiden med bara massa tråkigt jobb, jobb, jobb. Hm. Det löser sig nog men ändå!!!!!!!!!
 
Trist. Denna dödsångest förstör precis allt för mig faktiskt. Inte kul.
 
Men men. Det var bara det. Nu ska jag sova. Om 24 timmar är förmodligen det värsta över och jag kan börja om och skriva på något nytt - denna gång med en lite bättre och faktisk handling haha..... Förhoppningsvis.
 
 
Allmänt | |
Upp