halv tio lördag

Solen har fortfarande inte gått ner! Otroligt.
Tyvärr har det kommit några fladdriga insekter som bland annat älskar svarta bilar, men några av dem flyger utanför min balkong här. Rullade ut min skrivbordsstol för att sitta lite svalkigare och ljusare, medan jag väntar på att min kladdkakemuffins ska svalna.
Det är fortfarande maj! Tänka sig. Ny-grönska. Syrener som doftar och pelargoner som blommar. Blommorna på äppleträden håller på att blomma över. Rådjur som skäller som värsta vakthundarna...
 
Nå väl. 
 
Insåg nyss att jag måste, måste, måste "leva i nuet". Blir ju tokig annars. Jag måste hela tiden ha något att göra och jag måste göra det direkt när jag tänker på det.
 
Det var bara det. Nu ska jag göra precis det och försöka glömma allt annat oviktigt - fastän jag ska se på Modern Family (avsnittet då ingen vill gå på Lily's fotbollsmatch hahahah<3) nu och äta mina kladdkakemuffins som jag brukade göra när jag var deprimerad hehe. Inte alls deppigt nu dock! Bara lite guldkant på denna soliga dag innan jag ska försöka somna i denna extrema hetta som kvarstår i mitt sovrum....
 
 
Allmänt | |
Upp