problem chill problem chill

Kan jag lugna ner mig ällä?!
Jag är lite rabiat. Typ. Hetsig. Konfrontativ. Fast jag oftast egentligen inte alls är det. Vad händer?
 
Ääääeh. Måste lugna mig några kilo. 
Gubbar.... jag hatar gubbar. Skoja. Men det sitter en gubbe i skogen nu där älgarna brukar springa över ån..... Blir så sur. Vet inte varför. Ok. De får väl skjuta vad de vill - så länge de inte skjuter mig eller skrämmer hästarna så fine. Jag skall icke ringa polisen mer. Nästa gång någon skjuter tänker jag kleva bort dit och kolla läget, helt enkelt. För då är det simpla jägare, ingen som begår självmord... Från stan (kollade även upp detta reg.nr som den detektiv jag är).
 
Djuuuuuuupa andetag...
 
Det roliga var att jag och mamma träffade på älgarna i måndags. Höhö. Tji fick han, gubbjävel, sitt du där i mörkret och uggla. Hoppas du snubblar i buskarna och får många fästingar.
 
Alltså ärligt talat är det bara bra för vår del om de skjuter av lite älgar och annat bös, men det är lite obehagligt bara när de smyger omkring på kvällarna nu på våren helt plötsligt. Det är det jag inte förstår. Kommer det någon en gång till tänker jag lämna en lapp på bilen och fråga vad de gör och att de får förvarna om de ska skjuta eller något sådant för vi har redan ringt polisen en gång, förmodligen i onödan om de bara tjuvjägar lite älg (vilket jag som sagt skiter fullständigt i så länge de inte skrämmer skiten ur mig eller hästarna).......
 
Hehe. Blir fan skogstokig! Bokstavligen. Ställde mig och stirrade på gubbkepsen i alla fall. Hoppas han såg mig. Det är mitt nya - att stirra. 
 
Nu ska jag se på Biggest Loser och lugna ner mig, woop woop.
 
 
Allmänt | |
Upp