så, så nära

Ok nu börjar jag bli nervös.
Det vore så roligt om, så tråkigt om inte.
 
Blä. Så svårt. Jag är lat. 
Om 12 minuter ska jag gå ut och gå i kvällssolen. Det har regnat och varit mulet hela dagen men nu skiner solen igen. Gött. När jag kommer in igen ska jag göra en kopp kaffe, äta en chokladboll (är återigen uppe i fem styck på två dagar, sex med den jag planerar att äta sen:PPPPP).
När jag är klar för kvällen (måste göra i ordning frukost också till imorgon blööö)
 
MEN HERREGUD!!!!!
Det är ju onsdag imorgon. Jag tänkte förut att jag kände för att skicka in det en dag tidigare men det är ju imorgon min deadline är!!!!! Eller hade jag satt den 1 juni kanske egentligen? Ah may gadd.
Det blir definitivt kaffe och chokladboll och skrivande fram till midnatt - imorgon ska det vara klart. Vill inte ödsla en sekund/dag till på detta åbäke. Jag tycker själv att det är helt okej, ärligt talat, men jag förstår om det inte håller hela vägen. Vissa delar är väldigt tveksamma. Andra är ganska starka och helt okej........
 
Måste fortfarande kämpa med rutiner annars också. Fan. Det blev så dumt att det inte blev mycket jobb från start men får väl göra något sorts ryck imorgon eller i helgen....... Menar det är svårt i vanliga fall - hur svårt blir det inte när jag inte vet i förväg hur mycket eller lite jag ska jobba? Först gnäller jag att jag har så lite tid och allt blir så rörigt när jag jobbar - men sen när jag är ledig tappar jag konceptet ännu mer ändå!
 
Helt hopplös är jag men jag fortsätter kämpa ändå. Vad ska jag annars göra....
 
 
öööhh. fyra minuter kvar.
 
Har ätit en halv kebabrulle och kollat på Biggest Loser i eftermiddag. Lika produktiv som vanligt.
Det är trevligt att se på Biggest Loser och Modern Family utan att ha ångest, för övrigt. Top Gear drar jag mig för att kolla för det är så fruktansvärt förknippat med ångest för mig.... Känner inte alls för att se på det. Inte för att jag behöver göra det ändå. Men ändå.
 
Ja. Jag är svintrött i vanlig ordning men jag vill verkligen få ordning på mig själv, mitt liv och mina rutiner.
Bortsett från att en del saker (tekniskt) strulade på jobbet idag känns det hundratusen gånger bättre än det gjorde förra året. Ansvar är verkligen min grej alltså. Det är skönt att inte ha ansvar men det är roligt att ha det. Det känns bra att vara den med koll. Men samtidigt ha andra personer runt omkring med mer koll, hehe.
 
Japp. This is it. Nu ska jag (om en timma eller två) för första gången i mitt liv (bortsett från gymnasiet) avsluta något på ett bra sätt och känna mig nöjd (relativt) med det. Ska bli spännande. Skönt att ha det gjort i alla fall. Det trodde jag aldrig för sex veckor sedan - att jag nu nästan skulle vara klar och skicka iväg det redan imorgon!
 
 
Allmänt | |
Upp