sista delen

Alltså.... jag är typ klar nu. Flyttar nog fram min lilla deadline till den 31:a. Eftersom jag jobbar 1 juni.
Tror jag till slut har fått ihop någon sorts handling. Det finns dock flera nackdelar. Jag har hållt många delar flytande till exempel. Inte jättedetaljerat. Det kanske inte är så bra? Jag har ingen aning. Endast 47.000 ord. Har satt 50' som mål den här veckan och jag kanske kommer upp i det eftersom jag ska utveckla vissa tråkiga delar ytterligare. Jag bara skjuter upp det.
Tror faktiskt att det räcker såhär. Duger inte detta... nej. Då har jag väl inte mycket att komma med då. Jag kommer fortsätta skriva under sommaren. På andra saker. Till hösten måste jag ägna all tid och energi åt att plugga och försöka överleva.............. :P Ser inte alls fram emot det. Eftersom jag inte ser fram emot tiden efteråt.
 
Ibland funderar jag på om man bara skulle hanka sig fram på extrajobb lite här och där. Klara sig på typ 10' i månaden. Leva sparsamt. Det kanske jag måste göra till slut i alla fall - jag kanske inte kommer få något val hahaha. Så det är väl lika bra att satsa på något mer och "större" när jag har chansen.
Motivationen är ju dock sällan på topp...
 
Det är så tråkigt och jobbigt att ständigt drömma om något annat - i en värld som inte finns... Det gör mig snart tokig. Hoppsan, lite gnälligt kanske men alltså. Jag har lite svårt att acceptera att det här är så här mitt liv är. Kan inte fatta det. 
På ett sätt är det ganska bra för det kan vara ett tecken på att jag är ute på andra sidan - ute ur depressionen - men samtidigt, inte alls kul ju.
Å andra sidan kanske mina galna drömmar inte alls var galna, det var bara jag som inte mådde bra. Men nu har jag misslyckats och mått dåligt så många gånger att jag nöjer mig med det jag har. Jag vill inte ens ha det där jag drömmer om. Jag är livrädd, för precis allt.
 
Makes no sence, jag vet. 
 
Appropå fisk njuter jag verkligeeeeen av våren/sommaren just nu. Det är helt otroligt. Syrenerna börjar sakta men säkert att slå ut osv. Det är så grönt och så skönt. Det är alldeles lagom varmt idag. Sommarvärme. Sol. Äppleträden blommar.
 
Men just det, det var det jag tänkte på: Jag har verkligen börjat få nässelutslag. Om det inte är skabb eller något annat jättehemskt hahaha. Det är ganska konstigt... Det kliar inte allt för mycket i alla fall... Vilket också är lite konstigt. Fattar ingenting. Därför måste jag sluta med socker tänker jag. Inte i överdrivna mängder i alla fall. Inte någon pepsi eller en massa chokladbollar (sååååå sugen)...
 
Äh. Det var bara det. Nu ska jag försöka ta vara på min lilla lediga tid, njuta av jobba och införliva goda vanor och bra rutiner. Vara tacksam för det som är; att bo här, mina föräldrar, min familj, alla djur, mitt rum, mitt jobb.....<333. 
Och så vidare till oändligheten och vidare!
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp