sjuk av lathet

Jag kan inte förstå vad det är som har hääääääänt. Varför är jag så lat?
Känns på riktigt som att jag är sjuk eller något, för att jag är så trött - och lat.
 
Lat, lat, lat. Jag orkar liksom inte ens inte göra någonting. Jag vill göra något, för det är jobbigt och tråkigt att inte göra något men jag orkar inte göra något heller?!?!
Logiken i det?!?!
 
Jag kan inte tänka klart eller ordentligt. Det känns som att jag har massa sockervadd i hela huvudet.
 
Kanske bara ska skita i allt och gå ner och lägga mig i soffan och se på Lejonkungen 2? Såg den första igår kväll... innan jag somnade utan att ha borstat tänderna. Så idag har jag redan borstat tänderna två gånger, haha......
 
Om jag gör ett litet städ-race nu kan jag lägga mig i soffan och se på en film (poccahontas eller mulan?!?!?! :D) - och därefter rycka upp mig för det här går inte längre. 
Så får det bli, för när det är stökigt typ exakt överallt så undviker jag allt ännu mer....... 
.... ska bara försöka orka resa mig upp ur sängen och börja plocka............. det är inte det lättate när man är lat. Blir trött bara av att tänka på det!!!!!! Haha.
 
 
 
Allmänt | |
Upp