slut för idag

Orkar egentligen inte skriva något men vill bara skriva att jag idag fick träffa mina levande far- och morföräldrar.
Det har varit soligt, skönt och alldeles underbart.
Ibland blir allt lite fel hur man än gör... men så är det.
 
Blööööö. Vill bara gnälla men jag orkar inte. En sak som ska bli intressant är hur jag ska orka någonting i framtiden. För jag orkar inte någonting i dags läget.
 
Vi får se. Jag måste hitta tillbaka till där jag var för ett par veckor sedan och återta mina bra vanor........ Då kommer allt gå lite lättare. Har imorgon på mig att börja få ordning på allt i alla fall.
 
Har skrivit lite men framför allt redigerat en del trots allt. Små babysteg i rätt riktning...
Nu ska jag sooooooova och hoppas på att allt ordnar sig någon dag (önska kan man alltid göra....). Imorgon vill jag isolera mig från allt som har med andra (levande) människor att göra haha.....
 
 
Allmänt | |
Upp