universeal mondy

Har huvudvärk efter dessa varma dagar.
Så typiskt. Om det inte vore för att jag behövde skriva och verkligen inte borde vara lat och ta en massa genvägar - skulle jag lätt kunna somna nu. Typiskt.
Om jag inte somnar nu lär det dröja länge tills jag somnar senare. Hm. 
 
Ny dag idag. Lika märklig dag som vanligt. Träffade återigen en ny människa utan humor. Blev återigen plötsligt pratad till igen... Hm.
 
Hur fort gick inte den här kvällen?! Har knappt gjort något.... :P
 
Nu ska jag nog dricka upp mitt té, ta in hästarna från sommarhagarna, hämta en matlåda från frysen, borsta tänderna, smörja ansiktet, byta om till pyjamas... och skriva så länge jag orkar/tills nio-halv tio.
 
En riktigt tråkig jävla måndag alltså haha. Men det har varit en bra dag ändå. Så... Och det ska bli kul att jobba imorgon igen. Osv. Osv. Det blir som det blir.
Ingenting blir som jag vill men så vet jag väl inte riktigt vad jag vill heller ändå så. Det har varit skönt att vara ledig och nu är det skönt att jobba. Måste bara snabbt som attan komma in i lite bättre rutiner. Det är allt. Sen rullar det väl på. Helt plötsligt är det väl höst igen.... om ett ögonblick eller två.
 
Mhm. Det blir nog bra. Eller så blir det inte det. Haha. Gud. Min hjärna är helt och hållet.... någonting.
 
 
 
Allmänt | |
Upp