varfvarfvarför

Klockan är snart 14.00 och jag vill helst av allt bara spola tillbaka tiden och börja om den här dagen....
Bajs.
Men jag har väl i alla fall tagit igen lite förlorad sömn så att säga....
 
Allt känns allmänt väldigt meningslöst och tråkigt eftersom mitt kära ego har tagit över. Ska verkligen försöka ta tillbaka kontrollen.Vad som verkligen är meningslöst är att bli på sämre humör över allt man inte har istället för att vara glad över det man faktiskt har.
 
Har i alla fall varit ute och galopperat i skogen med min kära ponny som var på jättebra humör idag. Minns inte ens senast jag red ut ensam på henne i skogen? Hon var superpigg trots sin tjocka mage haha och hon ville inte sluta springa. Hjälp.
Men det var roligt, som omväxling i alla fall.
Se så bra det blir när man inte har några förväntningar överhuvudtaget.
 
Ska jobba imorgon... Bara att acceptera. Som tur är lär det bli ganska fullt upp så det är bara att gilla läget; tiden går i alla fall fort då.
 
Nä nu ska jag försöka skriva lite... vilket jag verkligen inte känner för. Vill inte. Vill inte bli klar, vill inte skicka iväg den, vill varken lyckas eller misslyckas.....
 
Haha. Härlig start på veckan - vill absolut ingenting förutom att gnälla.
 
 
Allmänt | |
Upp