2 november

Hm. Jag gillar inte att någon okänd, eller känd för den delen, läser detta blajj jag ibland råkar skriva här. Det här är min SKITLÅDA. Dock endast personlig och inte privat, faktiskt. Det säger en hel del om allt det som faktiskt är privat och som jag enbart behåller för mig själv... hehe.
 
För femtioelftemiljonte gången är jag SÅ BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV! Och därför även väldigt stressad. Fast jag är så lat just nu att jag kanske inte ens faktiskt blir stressad. Jag är helt/halvt hjärndöd.
 
Dock har jag för första gången på länge skrattat så jag fått ont i kinderna idag. Det betyder visserligen att det inte var ett sådant där riktigt skrattanfall eftersom jag då istället skulle fått ont i magen och förmodligen kissat på mig - men det var roligt och trevligt att skratta tillsammans med två personer jag inte ens visste existerade för två (tre?) månader sedan.
 
Inte bara det, vi (JAG, TILL OCH MED) lyckades dessutom lösa lite matteuppgifter! ... innan jag var tvungen att åka hem för att ge monstrerna lunch och själv äta lunch vilket ledde till att jag inte pluggade på... 3-4 timmar.
Suck.
 
Men jag orkar inte älta mina misslyckanden just nu. Dock måste jag nu hårdplugga de kommande tre dagarna (fre, lör, sön) för att vara i fas till nästa vecka. Det är helt makalöst att jag ännu en gång lyckas halka efter... suck och stön. Nu ältar jag det i alla fall för det är så irriterande.
 
Jag är så lat. Och jag bara gnäller på att jag är lat. Haha.
 
Förutom det kan jag inte sluta tänka på chips och dip vilket är helt jävla sjukt det också. Men jag är sån, har jag väl kommit på något jag vill äta så kan jag inte sluta tänka på det förrän jag äter det. Det är inte ens det att jag är speciellt sugen på det, jag skulle lika gärna kunna äta en banan, utan det är bara en fix idé jag får och inte kan släppa. 
 
 
 
Allmänt | |
Upp