Beginbeganbegun

Från och med nu ska jag bara koncentrera mig på att leva - hur fånigt det än låter. Men uppenbarligen har jag lite problem jag måste reda ut och många saker beror på att jag fortfarande lever lite för mycket någon helt annanstans.
 
Alldeles nyss insåg jag till exempel att jag inte alls tycker om att vara ensam? Visst gör jag det ibland; jag har inga problem med det men det blir lätt väldigt tråkigt och ensamt.
Samtidigt tycker jag att 99% av alla andra människor och levande varelser är ganska jobbiga efter 3 minuter så... det är väl en balansgång där.
 
Hur som helst. Diss ajnt working, let's move on.
 
Jag ska försöka bete mig som en semi-normal människa...
 
Nej men... jag vet mycket väl. Många saker. Om jag bara kunde lugna ner mig några hekto och tänka efter. Ordentligt.
 
Lösningen på alla mina problem stavas RUTIN. Jag måste ha relativt fasta rutiner jag följer dagligen, dag ut och dag in. Om sju och en halv månad får jag tillgång till en lägenhet och då... får jag fullständig panik. Nej då, men det kommer nog kännas bättre om jag har lite bättre koll på saker och ting.
 
Jag vet exakt vad jag ska göra och det är så fruktansvärt grundläggande. Äta, träna, plugga, sova. That's it. Plus städa, gå på toa, vara social och sådana tråkiga saker... ;-)
Hmmmm.... Vi får se hur det går.
 
Jag ska göra mitt bästa och lära mig det mesta. Tacohej.
Allmänt | |
Upp