Monster

Ännu en lördag då jag är lite stolt, lite nöjd men lite orolig.
Stolt och nöjd är jag över att dels har pluggat, dels har umgåtts med min familj (+mormor och morfar) med en GIGANTISK BÖLD i pannan. Mittemellan ögonbrynen. Sminkade huden med matt puder och lite, lite cc-cream på bölden som då mest bara var röd med en liten, liten "sårskorpa".
 
Men med böld menar jag verkligen böld för det var ingen pormask som kom ut utan sakta men säkert, i utan att överdriva 30 minuter, sipprar det ut en genomskinlig "vätska" med lite blodstänk i. Först tänkte jag därför att herregud jag kommer aldrig bli av med denna, eftersom blodet kom ganska omgående och inget "vitt"... men den verkas tömmas sakta men säkert hahaha. Fy fan vad vidrigt.
Jag vet exakt vad jag gjort för att "förtjäna" denna fruktansvärda hy så jag skall icke gnälla allt för mycket. Men vidrigt är det, i vilket fall som helst.
 
Usch. 
 
Allt jag hoppas och ber om är att det ska gå och sminka över... som tur är har jag inte direkt några "möten" nästa vecka i form av seminarier, redovisningar eller liknande så det är ju skönt åtminstone.
 
Fy fan. Ser inte klokt ut.
 
Annars längtar jag väldigt mycket efter juni 2018 måste jag säga.... Ska bli kul och se hur jag har klarat mig tills dess. 
 
Äh, ah, nu ska jag pyssla med lite annat. Tack för gnällandet om kvällens monster-böld-tömning.
 
 
Allmänt | |
Upp