4 oktober

Buhu, nu ligger jag risigt till och i vanlig ordning när jag blir stressad mår jag illa.
 
Vill bokstavligen kräkas på allt.
 
Jag satte ett alldeles för högt mål ikväll, i vanlig ordning, som jag inte ens var i närheten av att nå upp till.
Det är så tråkigt att jag är helt värdelös på att skriva, vilket inte blir bättre av att jag endast skriver såhär slarvigt och mestadels bara läser på Twitter.
Hjälp.
 
Stressen gör att mitt huvud kokar alltså och jag får kväljningar av stress och rädsla över att inte bli klar i tid. FAN VAD HÄRLIGT!
 
Jag vet verkligen inte hur jag ska använda kurslitteraturen, hur jag ska analysera eller ens vad jag ska analysera... för att göra allt ännu värre är det ett grupparbete där de andra är om möjligt ännu mindre vetande än vad jag är. Vilket säger en hel del om vilken tragisk soppa detta är.
För att göra allt ännu värre har jag ett seminarium imorgon som jag inte heller kan formulera något vettigt till och den uppgiften är egentligen så eeeeeenkel men jag är uppenbarligen helt jävla dum i huvudet.
 
Nu skall jag dock sova för jag verkar inte komma någonstans ändå. Behöver nog trösta mig med lite Modern Family och sömn... det blir bra det.
 
 
Allmänt | |
Upp