Buhu

Tror jag har en fruktansvärd pms-period på G. Med start här och nu.
Eller för en stund sedan men skit samma.
 
Jag lyckades motvilligt (ovetandes om mitt pms-humör) städa mina två rum i alla fall och pallra mig ut till stallet för att mocka och byta täcken på hästarna men det var också bara det. Typ. Vad dillar jag om?
 
Hur som helst hatar jag mig själv och mitt liv just nu SÅ JÄVLA MYCKET. BLÄ!
Visst allt är helt okej men det är mitt humör (hormoner) som spökar. Fast samtidigt...
Jo jag oroar mig för att detta aldrig löser sig, att jag aldrig löser mig.
 
Jag befinner mig alltså före femtiohundraelfte gången i ett sammanhang där jag inte känner eller kan prata med någon?! WHY OH WHY?! Varför råkade jag dessutom på just de där typerna av människor som jag inte klarar av och som uppenbarligen inte klarar av mig?!!
 
Så jävla tråkigt bara.
 
Som om det inte vore nog då så är jag ju så jävla ful också. Fet, ful och finnig. Jag har dubbelhaka som en gammal gubbe med hundra kilos övervikt.
Jag åt Plopp för ca en månad sidan och lider fortfarande av det MED MITT ANSIKTE.
Seriöst. Gud.
 
Om man inte står på sig gör någon annan det och fan i helvete vad folk har stått på mig. Kliv av och stig åt sidan, tack.
 
Aja. Min lilla poäng är att jag failade fullkomligt på tentan. Det var inte det att jag inte kunde svaren - jag kunde bara inte skriva dem ordentligt. Det var högstadienivå deluxe. Tre sidor. Flera andra lämnade in ÅTTA sidor och var klara före mig. Visserligen satt jag och tänkte en hel del men FEM SIDOR mer än vad jag skrev?! Vad fan skrev dem om?! Blir så jävla besviken bara. Dumma lilla mig. Varför så korkad?
 
Det är inte tillräckligt att jag är helt jävla hopplös rent socialt och att ingen vill prata med mig än mindre lära känna eller umgås med mig - jag ska också vara helt jävla dum i huvudet och inte ens kunna skriva ordentligt?! Vad är det för fel. Ja jag var dåligt förberedd, det var tidigt på morgonen, hade förmodligen pms redan då och blablabla men kom igen. Det är pinsamt och jag skäms. Hoppas jag blir underkänd så jag kan göra om och göra rätt. Men eftersom jag ändå svarade på frågorna finns det en risk att jag hamnar precis ovanför godkänd-gränsen. Jävla skit och jävla värld. Hatar allt.
 
I ett försök att pigga upp mig själv la jag mig i soffan och såg ett avsnitt av Jamie Oliver's 15 min-någonting där han lagar mat som ser asgod ut på en kvart (????!!!!) - och frågar sedan mamma som sitter i fåtöljen vad vi ska äta idag. Jag trodde ju att hon skulle svara pizza. Men då säger hon...... ----
JAG ORKAR INTE. Då ville jag gråta och det känner jag fortfarande för att göra. FINE om h*n hade lagat någonting... gott, vad som helst förutom DET. Nej JUST IDAG................. För att göra den här dagen ännu sämre. Alltså jag hör ju vilken pinsam nivå mina problem ligger på men det spelar ingen roll, allt är relativt.
 
Det här förstör precis allt och jag hatar precis allt. Jävla pissssss-skit. Badrummet är fortfarande inte klart och han ska LAGA MAT?!?!?!?!?!?!!!!!! WTF. Ge mig en spade så jag kan börja gräva min grav.
 
Jag är uttråkad också. Vad ska jag göra nu då helt plötsligt?! Börja plugga inför omtenta?!
Fy fan. Närå, så dum i huvudet är jag inte så att jag inte fattar att jag ska börja förbereda mig inför kommande kurser och framförallt börja räkna lite matte men ändå. Det hade underlättat om jag kunde trösta mig med god mat åtminstone. ÅTMINSTONE mat med SÅS. INTE TORRA JÄVLA KORVAR.
 
Buhu vilken jävla skitdag i mitt skitliv även fast, för att vara lite positiv, dessa skitdagar tack och lov inte längre inträffar varje dag som de gjorde för några år sedan. Då var det mer WOW EN BRA DAG för första gången på fyra och en halv månad!!!!! Nu är det mer buhu, en skitdag, hjälp mig innan allt automatiskt känns bra igen!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp