buhu

Hade ingen tur den här gången heller.
 
Har inte kunnat plugga på hela dagen för det enda jag har tänkt på är om jag får en lägenhet eller inte.
 
Nu verkar det inte speciellt troligt längre vilket gör mig väldigt uppgiven. För det finns inte en enda sak som kan gå bra i mitt liv verkar det som. Bortsett från att jag och majoriteten av min familj lever men ibland önskar man lite mer än att bara finnas till?!

Även om en lägenhet förmodligen bara skulle ge mig ännu mer problem så är det åtminstone en chans att få ett normalt liv som just nu känns längre bort än någonsin. 
Ska jag bara ge upp och bo hos mina föräldrar tills de dör?
Låter kul.
 
 
 
Om jag inte var deprimerad innan är jag det nu i alla fall.
 
Fattar inte varför jag kan inte bara kan vara normal som alla andra. Eller varför jag inte ens kan få vara mig själv och göra som jag vill, vad jag vill?
 
 
 
Allmänt | |
Upp