pluggångest

Ahhhh. Back 2 bajshumör igen.
 
Det enda jag undrar är HUR FAN KÄNNS DET ATT VARA EN ALLMÄNT GLAD OCH NÖJD MÄNNISKA?!!??!!
 
EGENTLIGEN?!
 
Fy fan säger jag bara.
 
Såhär har jag mått i hela mitt liv och jag är inte ensam om det heller. Vad fan är meningen och vad gör jag här?!
Varför är jag så lat och/eller deprimerad?
 
Fick kanske inte den bästa starten på dagen då jag läste ett reportage om en trettonårig flicka som begått självmord och med tanke på hur hon bodde och var INLÅST förstår jag henne precis vilket gör mig extremt illamående. Det är så vidrigt mörkt att jag inte ens kan ta in det. Stackars, stackars lilla människa. Usch. Man blir ju deprimerad för mindre, MINST SAGT.
 
Usch.
 
Är så stressad och börjar få sån ångest att jag verkligen undrar om det kan vara värt det + är det meningen att livet ska vara såhär?!?!
 
Haha. Är så urspårad idag.
 
Har i alla fall städat nu eftersom min mor med världens sämsta tajming i världshistorien var tvungen att påpeka stöket i rummet i andra sidan av hallen....... som om jag inte har märkt det. Det är kaos i hallen och går knappt att ta sig fram till detta rum som det inte heller går att ta sig fram igenom pga. kläder och strykbrädor m.m. överallt.
Jag hade tänkt städa mitt rum möjligtvis för att slippa göra det imorgon när jag ska börja tentaplugga men nu blev det båda rummen som jag plockade ordning det värsta i........
 
Är på riktigt illamående och skulle kunna kräkas vilken minut som helst. Lite TMI men det är så det är.
 
För att göra allt ännu värre fick jag för det första fram schemat för kurserna resten av hösten och OMFG jag är totalkörd för jag ska i princip läsa FYRA KURSER SAMTIDIGT?!?!?! Även om tre är lite hipp som happ? Fattar ingenting och det är det som gör det hela så mycket värre. Om det var något jag förstod och kunde få grepp om hade det väl varit ok men jag fattar och vet absolut ingenting.
Sedan är det CSN-krånglet igen som gör mig ap-nervös. Och som om det inte räckte med det lär jag inom en snar framtid, om en dag eller två antar jag, få reda på om jag får en lägenhet eller inte och det resultatet kommer påverka min framtid very mucho!
Utöver detta tycker jag att jag kan få VG på min inlämning som äntligen är klar men jag tror inte att jag kommer få det ändå, hur nu de tankarna går ihop. Jag tycker texten är värt ett VG men jag tror inte att jag kommer få det?! Låter logiskt. Sen är det faktumet att jag endast har fem dagar på mig att lära mig hundratusen begrepp och grejer inom org. och ledarskap vilket känns... kaotiskt. + En tenta i socialpsykologi som jag har pluggat ungefär ingenting alls på hittills.
 
BRA JOBBAT!
Återigen då, har jag nog lagt ner mer tid på att leta jobb och titta på bostäder än pluggat. 
Kanonbra!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp