ingen gräns

Det finns uppenbarligen ingen gräns för min dumhet. Det finns uppenbarligen ingen gräns för hur korkat jag beter mig när det väl gäller.
 
Efter katastrofen förra torsdagen hittade jag ETT jobb som passade mig. I mejlet som följde skulle man göra ett test. Jag hade först inte tid, sedan orkade jag inte för vad skulle det tjäna till? Ännu ett test som bevisar hur korkad jag är........ i dubbel bemärkelse. För det verkar som att det ringer någon från just det företaget idag. Och jag har inte gjort testet. Och jag vill väldigt gärna ha ett heltidsjobb (fast ändå inte...). Dessutom när jag tittade på annonsen igen så är arbetstiderna helt perfekta och arbetsuppgifterna påminner om mina tidigare.
Således helt perfekt.
Men jag gjorde aldrig testet och nu är det ev. för sent.
 
Jag är de facto extremt korkad eftersom jag inte svarade första gången trots att jag hade mobilen i handen (till mitt försvar trodde jag att det var en telefonförsäljare, ganska mycket). Andra gången missade jag.
 
Får se om det blir en tredje gång, om det är från företaget jag tror och om jag vågar svara..................
 
 
Det är sannerligen typsikt det här, allting.
Allmänt | |
Upp