pinsam schizo

Åhå, detta är så typiskt mig...
När jag egentligen bara borde fokusera på en sak som ger mig tillräckligt mycket ångest, problem och skakiga nerver så ska jag dra på mig ännu mer bekymmer.
 
Nu gjorde jag dock processen kort angående jobbet jag ena stunden absolut ville ha och nästa stund absolut inte. Fy bubblan vad pinsamt. Jag är så märklig och nu kan jag inte sluta tänka på detta fast jag egentligen kommit in i ett bra plugg-mood.
 
Aj, aj, aj. Tror sådana här saker verkligen ger mig ett stort fett minus på karma-kontot... Får bara mer ångest, liksom, vilket kanske väger upp det lite. Jag får ju åtminstone dåligt samvete över hur korkad jag är (när det påverkar andra). Jag vet inte. Kanske borde jag gett jobbet en chans. Det kanske hade blivit jättebra men nu sköt jag ner denna fågel pga. att det innebär ännu större osäkerhet, problem osv.
 
Och ärligt talat, det bästa med att plugga och anledningen till att jag egentligen ville göra det är att kunna vara hemma på dagarna precis som idag <3333
 
Synd att jag skulle krångla till det med att faktiskt kunna få gå på en jobbintervju.............
 
DÅLIG TAJMING i vanlig ordning.
 
Men idag kom jag äntligen, efter ganska exakt en månad, in i pluggandet och det känns faktiskt ganska bra *pepparpeppar*.
 
Så skjut mig, inte nu men kanske senare. När jag klantar mig igen. Nu kör jag dock på och är nöjd. Tacohej.
 
 
Allmänt | |
Upp